torsdag 2 augusti 2012

Vinst med Milou!

Milou skötte sig strålande på gårdagskvällens tävling i Hudiksvall och vi gick in och vann den första klassen med över 2 sekunder. Den bästa tiden av alla nollade starter (small, medium, large)! Film kommer att komma upp på hemsidan om någon dag, måste bara hitta sladden först :).



I nästa klass började vi jättebra med en helt fantastisk gunga men tyvärr fick jag blodtrycksfall och ramlade i mitten av banan och sen var jag så yr att jag inte riktigt hängde med henne. Men Milou kändes iallafall otroligt laddad och glad över att få tävla så jag hoppas att den känslan håller i sig även till helgen då det blir debut i Agilityklass 2 för Milou´s del!



Även Charlie fick gå in en sväng och köra den sista banan enbart eftersom jag ville kunna belöna henne på tävling. Och hon hade riktigt bra fart nästintill hela vägen och förutom att jag tillät henne att springa förbi ett hinder och fuska lite i slalomet så var hon superfin och hon såg så glad ut hela vägen vilket var otroligt roligt att få se :). 

Jag och finaste Milou!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar